New Place, new start!

Ny blogg, weeehuw!
Hoppas den här sidan är mkt bättre än den andra, men än så länge har den motsvarat mina förväntningar.

Jahopp, tanken med den här bloggen är att uppdatera kort och ofta. Helst ska jag försöka få med en bild också, blir mycket intressantare så. Har kollat runt en del på kända bloggar som Kissies och Kenzas. Känner att bilder är ett måste men de ska vara av bra kvalitet. Visst har Kissie kanske ett visst underhållningsvärde men det är ju inga bra foton direkt, förstörda med pilar och pratbubblor osv. Men det är väl hennes stil antar jag. Ingen kommentar om resten av innehållet.

Igår var ja föresten ute med Micke efter jobbet, blev en middag på ThaiHoa, lite kaffe på McDonalds och sen en promenad i väntan på bion. Night and Day var faktiskt riktigt bra, trodde jag inte. Lite mkt action dock.

Jobbat idag med, seeegt, men det funkar. Inte så mkt folk på en lördagförmiddag. Och så får jag vara ledig på torsdag!:)

Hoppas ni gillar min nya blogg och läser den flitigt;)

Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar