Gooooooooooooooodmorning!

Wow! Jag är ledig idag! Helt otroligt! Därav den sena "godmorgon"-hälsningen, hehe. Gick dessutom och la mig ganska sent igår vilket kanske bidrog till att jag sov lite längre än jag normalt gör. Vaknade dock inte nyss alltså...

Så, vad göra idag? No idea! Eller jo men inte just nu...

Fixat med Selmas bur som luktade %&¤¤##@! Fick slänga hennes älskade hus då det var väldigt ofräscht. Hon var helt disorienterad när jag släppte in henne i buren.
-"Men hallå! Vart är mitt hus??" Försökte gräva ner sig i spånet och i matskålen, hahaha. Såg riktigt kul ut. Tror att bytet från ett tvåvåningshus i trä till en liten plasthydda var som att gå från ett femstjärnigt hotellrum till en kojja i skogen:P

Nu ska jag fixa med bilderna jag och Hannis tog igår, riktigt bra blev några av dem. Behövs bara lite finputsning så lägger ja ut några här sen:)
Förutom det var det riktigt kul att se min kära vän igen och snacka en massa tjejsnack, det behövdes verkligen!

See ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar