No Bathroom...:(

Såhär ser vårt nuvarande badrum ut:
Visst känns det kul när man ska jobba hela veckan? Fräsch är väl det sista man känner sig när man måste åka till någon annan för att duscha. Blir ju inte att man gör det lika ofta som annars om man säger så...så håret är lite mer fett än vanligt, tvätta sig gör man ju på den lilla toan vi har. Så det betyder inte att jag går runt och luktar illa, men man känner sig ju mer fräsch när man får tvätta håret. Tur att mitt hår typ aldrig ser fett ut pga att det är så tjockt.
Men jag tror att det blir riktigt bra när det är klart, synd bara att de inte gjorde det medan man bodde hemma.

Nu har vi kommit hem från morfar där vi duschat och pratat med moster m.m. Känns riktigt deiligt;)

Och imorgon blir det jobb igen, känns väl okej men man börjar längta till sommarens slut då man kan slappna av och inte behöver vara igång 24/7.
Men en sak är säker, jag har lärt mig otroligt mycket den här sommaren om mitt yrke som jag inte kommer att få lära mig i skolan, praktiska saker runt omkring, som tar lång tid att lära sig. Så jag är verkligen glad över att jag jobbar på Synsam i sommar och inte inom äldrevården som innan.

Nu ska svampplockaren sova så hon är pigg imorgon

Godnatt mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar