Only one day to go

Sista dagen på jobbet imorgon, trodde aldrig den dagen skulle komma, men det gjorde den, som alla andra. Inte så att jag tycker illa om jobbet, tvärt om, bara det att jag som jag sagt innan är så extremt trött överlag. Har ingen ork till att jobba mer. Får se hur det går med skolan men jag tror inte det blir några problem, det är ju inte alls samma sak.
Det sköna med skolan är att den ju oftast inte varar hela dagen och vi slutar ju definitivt inte vid klockan 18.00. Oftast går man förmiddagen eller nåt, ibland hela dagen, då till 16.00.

Det jobbiga med den här sommaren har varit de extremt långa dagarna, åka vid tio i åtta med cykeln till ankarsrum, sedan buss i tre kvart och sen jobba mellan 9-18 och sedan vänta en halvtimme på bussen, åka den hem och cykla lika långt hem som jag gjorde på morgonen. Hemma brukar jag vara vid halv åtta på kvällen.
Det positiva är ju såklart pengarna och erfarenheten som jag inte skulle ha fått annars, som jag är mycket tacksam för och sen också motionen jag fått från att cykla ca 7,5km varje dag:)

Ikväll har inte hänt mycket, det hinner inte hända mycket:) Har fixat en grej till mina kollegor imorgon, tror jag de blir glada för. Kan inte avslöja vad det är då jag vet att iaf en av dem läser min blogg;)hehe
Tog en bloggpaus igår, kände inte att ja ens orkade stänga på datorn...men nu är ja tillbax.

Nu ska ja nog titta på hem till gården en stund, sen är det sängen som väntar. Hoppas bara att ja inte drömmer lika konstigt inatt, drömde att ja och en kompis mördade en kille och gömde honom i skogen och gjorde allt för att förstöra alla bevis, skitläskigt var det och helskumt. Men det är ingen ovanlighet, ja drömmer väldigt ofta väldigt konstiga saker. Fattar bara inte vart man får alla konstiga tankar ifrån...?

Har föresten köpt en höstjacka idag på Åhléns, jättesnygg
Såhär ser den ut, fast mossgrön.
Vad tycks?

Ha det så bra, vi hörs imorrn!
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Haha, jag drömde att jag och några försökte fly till några specialbåtar som skulle rädda oss från jordens undergång (som i 2012). Och det enda jag tog med mig va en hamsterbur med mina två katter i :D

    SvaraRadera
  2. hahaha, va rolig du e jean. Du och jag passar verkligen ihop, lika tokiga båda två;)
    Kram

    SvaraRadera