What do YOU think?

Jag börjar bli riktigt uttråkad när det gäller mitt jobb, eller det handlar nog mest om att jag är så himla trött. Tycker egentligen att jobbet är väldigt bra men har ju inte varit ledig i sommar i stort sett. Känner mig ganska sliten. Särskilt med tanke på en viss detalj i mitt utseende, mitt hår!

Spelar ingen roll om jag klär mig snyggt eller att jag numera använder linser ganska mycket(vilket jag är väldigt glad över att kunna använda igen:) Tacka vet ja silicon!). Håret är jätteslitet och utväxt, har velat klippa mig i flera veckor nu, men kan inte.

Tänkte i våras att jag klipper mig när jag kommer tillbaka till Kalmar till hösten, då har det hunnit växa massor, men icke! Det är ju så slitet så det blir inte längre. Vissa kompisar kan bara låta sitt va ett år så är det ganska långt men det funkar inte med mitt torra, lockiga, fluffiga trollhår. Jag sliter sönder det när jag borstar det eller förstör det efter ett par gånger med plattången. Det tål inte alls lika mycket som andras hår. Att det är så lockigt gör att det också blir torrt och det= snabbt slitet hår.

Gissa om det är slitet när jag senast klippte mig i December!

Men nu är det bara två och en halv vecka kvar tills jag slutar jobbet och kan åka ner till Kalmar, so the question is: Vilken frisyr tycker ni jag ska ha?
1.Page?
                           2. Rockigt och långt?

Har definitivt bestämt mig för att ha mörkt hår igen, tror att det mår mycket bättre av det än att blekas hela tiden. Sen är det ju skitsnyggt med, så why not?

Rösta på det ni tycker är snyggast! Jag vill veta vad ni tycker!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska ha Rockigt och långt för det kommer du bli skitsnygg i. Page kommer du inte att passa bra i! Men du väljer ju själv. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Testing testing :D

    SvaraRadera
  3. Hehehe, nu lyckades du jean:)
    Okej micke, då vet ja. Men ja har faktiskt haft page och passade bra i det, så de så:P

    SvaraRadera