Oh so tired

En bild jag tog i lördags

Herregud, what a day!

Är så trött efter den här dagen, och hela jag skriker efter nåt sött...shit, ja måste sluta äta godis och kakor, sommaren har varit helt utan kontroll...är typ beroende eller nåt.

Kan sammanfatta dagen såhär: Upprop, lååååång lunch, föreläsning, föreläsning, frisören och nu är ja hemma.

Slutade typ kvart över fyra, yeeey! not.

Eftersom jag inte kände mig helt nöjd med mitt hår efter klippningen i fredags så ringde jag och fick komma tillbaka och bli klippt lite mer. Så nu är det lite mer uppklippt. Hade dock gärna tagit mer, men det är bättre iaf.

Nu ska ja jobba lite mer skolarbete, gå igenom det vi hade på föreläsningen och så...

Ha de bra

Carro

1 kommentar:

  1. Nu måste du lägga ut en ny bild på dig efter sista klippning så man får se hur du blev,
    ha de bra

    Kram Rosine

    SvaraRadera