Höstdag

Dagens

Snacka om grått det varit idag, är nästan glad att jag jobbat. Höll seriöst på att somna på bussen på vägen till jobbet, var typ på gränsen till sömn flera gånger, det lixom snurrade till i huvet och så vaknade man till och visste typ inte var man var. Typ mellanläge mellan vakenhet och sömn.

Resten av dagen har varit helt okej. Jag har sålt tre par glasögon idag, och det är faktiskt bra, även om det inte låter så. Det behöver inte innebära att det blir lite pengar. Glasögon är dyrt.
Jag har fått in min säljteknik, hehe;)

En av "kollegorna" kom tillbaka efter semestern idag, trevligt trevligt, men så gick ju också min gamla handledare på semester, känns trist att ja inte ska träffa henne mer i sommar. Hon är så himla snäll och gullig. Och gammal är hon inte, typ 30...kanske lät som lite mer när ja skrev gammal. Hon var en jättebra handledare och duktig som sjutton.

Idag gick ja ner med posten, som vi alltid gör, fick då se nåt ja länge stört mig mkt på. En tant med byxorna upp under brösten, alltså ärligt, hur kan man tycka att det är snyggt? Det skär in både här och där och ser riktigt äckligt ut. Kan ju varken vara bekvämt eller kännas bra. Man behöver lixom inte ha dem ända dit upp för att de ska sitta kvar! Sen på Åhlens såg ja några andra skummisar som såg ut att komma från en cirkus att dömma av deras utseenden...vad är detta? bor de bara konstigt folk i Västervik numera?

Alltså ja dömmer inte folk efter utseende men det finns ju gränser, ser man extremt konstig ut är det klart jag reagerar.

Har föresten bokat klipptid idag, dock jobbade inte min gamla frisör kvar, riktigt besviken över det då jag äntligen hittat en som förstod vad ja ville ha och hur man klipper mitt minst sagt speciella hår. Hoppas den här andra är okej...återstår att se.

Nu ska ja kolla facebook och sen sova, jobb imorrn igen.
                                                 Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar