We´ve got visitors!

Telefonen ringde vid sådär en halv 11 och man blev beordrad att packa sina saker och bege sig ut i skogen för svampplockning, inte mig emot och med trevligt sällskap dessutom.
Mamma fick vara barnvakt åt Emil, egentligen var ja lite sugen på att stanna hemma och titta till honom istället, men det är bra mysigt att gå i skogen och plocka svamp en sån här dag.
Finns det nåt sötare än min kusin???

Så of to the woods....och vem hittade mest svamp tror ni?!


Thea som har så korta ben ramlade hela tiden stackarn, och min moster var allmänt sur för att jag hittade all svamp, hehe....men så är det när man har ett tränat öga.

Varför inte ta lift av kusinen när man e liten?:)

Thea avslutade skogsturen med att glatt hoppa i den lerigaste vattenpölen hon kunde hitta

När vi kom hem låg Emil överlycklig på en filt i köket och bara skrattade. Han e för underbar den lilla krabaten, 8månader gammal är han snart.
Sedan lekte de så fint ihop mina två kusiner, Thea älskar verkligen sin lillebror, pussar på honom och gosar och har sig, så sött att se.

Så allt som allt en bra förmiddag! Nu ska vi snart packa ihop våra grejjer för att åka ner till morfar och duscha(håller på och renoverar badrummet så vi har ingen dusch, skitjobbigt!). Så vi kommer träffa de små banditerna, som de säger i danmark, igen snart. De bor nämligen hos morfar när de är hemma i Sverige.

Avslutar med en bild på en slagen hjälte:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar